Ole Olsen
Find mig på:

Moderne teknologi øger kundernes forventning til selvbetjening og tilgængelighed døgnet rundt. Hvordan skal udbydere af kundebokse håndtere dette?

 

Beskyttelse af kundernes penge og værdier i bokse er en service, der ydes af såvel banker som hoteller, krydstogtskibe, casinoer og andre aktører i hotelbranchen. Deres topprioriteter er sikkerheden og tilgængelighed.

Selvbetjeningsbokse i stil med pengeautomater

En ny automatisering af kundebokse, kombinerer automatik og avanceret identifikation for at yde den nødvendige sikkerhed og tilgængelighed, der tillader deponering og afhentning af værdier alle dage, døgnet rundt.

Moderne teknologi gør det let at imødekomme udfordringen om "24 timers tilgængelighed" – selv inden for beskyttelse af værdier.

Udover at tilbyde ekstra service til brugerne, er selvbetjenings kundebokse modulære nok til at passe ind, hvad enten pladsen er lille, mellemstor eller stor. Disse systemer er fleksible og kompakte og de opfylder behovene i banker, på hoteller og på kontorer, som ønsker at tilbyde værdiopbevaring med selvbetjening.

Selvbetjenings kundebokse

 

     
 

Sådan fungerer selvbetjente kundebokse

 
  Kunderne har adgang til deres værdier 24/7.   
     
 

Sikret område: Kunden får adgang til et sikret selvbetjeningsområde ved hjælp af et adgangskontrolsystem. Dette sikrer uforstyrret adgang og betyder, at kundeboksene kan benyttes når som helst, dag eller nat.

Biometrisk identifikation: Takket være identifikationsmetoder der omfatter kortlæser, PIN-kode og biometriske data såsom fingeraftryk, forhindres ulovlig adgang.

Robotstyret: Kundeboksene bringes frem til kunderne ved hjælp af robotteknologi, hvilket styrker sikkerheden og afskaffer behovet for personale. 

Kræver mindre plads: Grundet den kompakte og modulære teknologi, kræver et automatiseret kundeboksanlæg mindre plads. Kundeboksanlægget kan f.eks. installeres i en kælder, og derved ikke optage dyre kvadratmeter i stueetagen. 

 

 

Selvbetjente kundeboksanlæg

 

Fordelene ved selvbetjeningsbokse

Det er ikke blot kunderne, der nyder godt af sådanne muligheder. Bestyrerne i bank-, hotel- eller servicesektoren har også fordele ved at tilbyde en selvbetjeningsløsning.

En førsteklasses kundeservice til beskyttelse af penge og værdier bidrager til at øge omsætningen og kundetilfredsheden ved at:


  • Personalet får mulighed for at hellige sig aktiviteter med større merværdi, eftersom det ikke længere er nødvendigt at ledsage kunderne til boksrummet for at aflevere eller hente deres ejendele.
  • Udnyttelsen af pladsen optimeres, eftersom automatiserede kundebokse kræver mindre plads.
  • Der opstår nye muligheder for ROI, idet 24/7-tilgængeligheden gør det muligt at differentieret  kundeboksleje. 
  • Denne moderne teknologi giver mulighed for at tilbyde en 24/7 service, der kan tiltrække en ny gruppe af brugere, som tidligere har været udelukket på grund af begrænset tilgængelighed.  
  • Backoffice-administrationen reduceres takket være den automatiserede log-registrering og adminstrationsproces.
  • Kunderne får en service med kompromisløs sikkerhed.

Hvis det er en prioritet for dig at revolutionere din service af kundebokse og forbedre dine kunders muligheder,  kan du læse mere om vores selvbetjente kundebokse SafeStore Auto.

 

Hent vores brochure der omhandler selvbetjente kundebokse. 

 

SafeStore auto brochure

Kommentar